»Nove igričarske platforme in spreminjajoča se demografska slika uporabnikov snovalce iger spodbujajo k odmiku od pristopa, ki temelji na končnem izdelku, k pristopu, ki poudarja samo izkušnjo igranja iger.«
»Spoprijemanje z demografskimi spremembami in demografskimi izzivi, ki jih doživljamo v tem času in ki nas čakajo v prihodnje, mora biti strateško, celostno in vztrajno.«
»Videti je namreč, kot da slika, ki se neprenehoma spreminja in transformira, ni ena, temveč sta dve, pri čemer je druga slika vedno negacija prve.«
»Poskušal sem slikati resnico, ne ideala.«
»Na nič. / (Samo na igro.) / Ne nase. / Med igro se moraš razosebiti. / (Če želiš dobro igrati.) / Če želiš res dobro igrati, / moraš pustiti sebe čisto pri miru. / (in obenem dati vse od sebe.)«
»Puntar v zvočni igri na svojevrsten zabavni način raziskuje razmerje med dvema vrstama radijskoigrskih strukturnih elementov: razmerje med besedo, ki ima pomenljivost in omogoča potek zgodbe, in melodijo, ki ne vsebuje besedno-pomenskega sporočila, pa vendar zmore predstaviti zvočni lik, ki je prav tako (ali še bolj) plastičen kot drugi liki v radijski igri.«
»Zaupam otroku. Moj navdih je Maria Montessori, ki pravi: 'Pomagaj mi, da naredim sam.'«
»S telesom vstopamo v prostor in ga zaznavamo, hkrati pa prostor skozi naše telo vstopa v nas: telo torej postane liminalno območje prehajanj resničnosti. Dvom o zanesljivosti spreminjajoče se stvarnosti, ki je v današnjem svetu tako zelo prisoten, umetnica izkoristi kot vabilo za vstop v na videz statične postavitve, v katere gledalec z lastno telesno dinamiko vnaša nov pomen in postane aktivni udeleženec spreminjajoče se resničnosti.«
»Kadar je, na primer, Kandinski slikal ali kadar je Giacometti kiparil, jima ni šlo za postavljanje rekorda ali za to, da se uvrstita pred kakšnega drugega slikarja oziroma kiparja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju